Jump to content

BeST* Jrr <3

Moderator
  • Content count

    588
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

BeST* Jrr <3 last won the day on September 25

BeST* Jrr <3 had the most liked content!

Community Reputation

457

About BeST* Jrr <3

  • Rank
    Dat dreacu
  • Birthday 03/19/2000

Informatii personale

  • Steam ID
    STEAM_0:1:206564544
  • City:
    Macin
  • Age:
    17
  • Sex:
    Male
  • Steam Profile:
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198373394817/

Recent Profile Visitors

1,203 profile views
  1. Câteva informații noi au început să circule pe internet despre planurile pe care la are AMD pentru anul viitor și chiar pentru 2019. Conform graficelor ce s-au scurs pe internet în ultimele zile, vă puteți aștepta ca în 2018 să primiți o îmbunătățire a lui Summit Ridge, sub forma lui Pinnacle Ridge. Nu este vorba de un simplu refresh, ci mai mult ceea ce făcea Intel pe vremuri cu metoda Tick-Tock. Pinnacle Ridge va fi construit pe 12 nanometri, aducând un spor de performanță față de ce vedem acum de la Ryzen. Generația cu adevărat nouă va sosi abia în anul 2019, cu Matisse. Procesoarele din această serie se vor folosi de arhitectura Zen 2, și ar putea fi construite pe procesul de 7 nanometri. Pe partea de APU-uri, vom avea abia anul viitor parte de Raven Ridge, ce ne aduce 8 fire de execuție Zen, fără îndoială cu 4 nuclee fizice, și 11 unități de procesare Vega. Aceste procesoare vor fi disponibile atât pentru desktop, cât și pentru laptop-uri, cu socket FP5. În 2019 pe sectorul de APU-uri vom avea Picasso, o serie bazată tot pe Raven Ridge, dar cu îmbunătățitele de rigoare. Evident, pe partea mobilă există o decalare de aproape un an. Conform testelor efectuate până acum de AMD pe un astfel de APU, cu numele Ryzen 5 Pro Mobile, există un spor notabil de performanță față de Bristol Ridge… deși nu prea mult în jocuri, partea grafică fiind încă factorul limitant. Dar există o diferență mare față de un i5 Kaby Lake, atât din cauza firelor de execuție adiționale, cât și a componentei grafice superioare. În ceea ce privește plăcile video, în toamna lui 2018 vom primi Vega 20, o extindere a lui Vega 10. Acest GPU nou va fi acompaniat de o platformă nouă pentru servere, Rome înlocuind Naples și aducând suport pentru PCI-E 4. Dar asta abia la finalul lui 2018.
  2. Cerere admin Sponge*Bob

    arunca o privire la regulament, cauta cuvantul cheie corect si te astept cu o noua cerere.
  3. Cine urmează după mine?!

    Prezent Next Send?
  4. CONCURS ZONA: Castiga o carcasa cu sursa FSP CMT 210 Black 500W! CONCURS ZONA: Doresti sa iti schimbi carcasa si sursa? Ai nevoie de o carcasa de gaming cu o sursa puternica pentru noul tau PC? Acum ai sansa sa castigi o carcasa cu cu sursa de 500W de la FPS! Mai jos gasiti conditiile de participare. Da like la pagina de Facebook Zona si FSP Romania, un share la acest concurs si un comentariu cu #zonait. Castigatorul va fi anuntat pe 2 Octombrie si este rugat sa isi revendice premiul in 48 de ore. In caz contrar, se va realiza o alta extragere. Mult succes!
  5. Votare Server

    452
  6. Blizzard sunt in acest moment in topul celor mai apreciate si aplaudate companii. Nu doar pentru felul in care isi respecta fanii si pentru jocurile lor sunt memorabile, ci pentru ca… din cand in cand reusesc sa dea dovada de fler si prezenta de spirit. Reusesc sa vada unde gresesc alti producatori si indreapta anumite greseli pe care chiar ei le-au facut. De la o firma infima, care realiza jocuri pentru Super Nintendo, Blizzard au ajuns o forta, iar mare parte a acestui succes colosal se datoreaza unui titlu pe care multi il privesc cu nostalgie: Star Craft Brood War! Un joc care rupt in doua la noi in salile de net, jucat in prostie in perioada sa de glorie la noi, motiv de competitii locale si internationale si … evident un giga-succes. In anul 2017, la 20 de ani dupa prima sa aparitie, Starcraft primeste un update masiv. Si nu unul care rezolva probleme si textureaza pe ici pe colo jocul, ci unul care schimba din temelie anumiti parametri, adreseaza probleme de echilibru in joc, dar mai ales, aduce Starcraft in zilele noastre. Blizzard nu doar ca si-au dat silinta sa prezinte un joculet frumos, impopotonat cu fel si fel de brizbrizuri si filmulete flashy! Si-au dat silinta sa repare mai toate problemele jocului, s-au chinuit sa livreze un prododus premium, in conditiile in care majoritatea remaster-urilor sunt doar re-skin-uri cu ceva efecte in plus. Mai simplu, Blizzard au adus Starcrft in epoca moderna a gaming-ului. Un lucru care merita aplaudat si indicat ori de cate ori avem o altfel de remasterizare. Dar de ce nu Warcraft? Ei bine, singurul care si-ar putea gasi un loc pe monitoarele noastre, in acest moment, este Warcraft 3, iar jocul are deja destule skin pack-uri si mod-uri cat sa nu ii intereseze pe americani atat de mult. Starcraft pe de alta parte… Acesta reprezinta primul succes eSports al companiei, o piatra de temelie, iar asta il pune in fata tuturor titlurilor publicate de Blizzard in trecut. Mai mult, Starcraft are o baza de fani foarte mare, iar asta face jocul candidatul ideal. Unde mai pui ca discutam despre un remaster realizat in 12 luni, conform Blizz, fiind adusi inclusiv jucatori profesionisti pentru a-i sfatui in acest proces de „aducere in zilele noastre”. Flash, Bisu, si Jaedong au fost consilieri, reflectandu-se in joc si in gameplay. Dar de ce un remaster? Raspunsul este unul cat se poate de simplu: in Coreea de Sud Starcraft Broodwar este inca mai popular decat Starcraft 2, iar Blizz au vazut o piata. Asta inseamna ca si noi ne vom bucura de el. Sunt cateva elemente care totusi trebuiesc mentionate cand vine vorba de StarCraft Remastered, precum faptul ca Blizz si-au dat silinta de aceasta data la anumite aspecte importante, care nu tin doar de aspectul general al jocului, precum faptul ca au introdus suport pentru aspect de 16:9 ( o chestie pe care multi o tot cer de mai bine de 8 ani) si rezolutia se poate scala acum pana la 4K, fara sa pierzi calitatea imaginii. De fapt, Blizzard au reusit sa realizeze un joc asa cum multi si-l amintesc, nu cum l-au jucat. Intrand in Broodwar-ul vechi si vazand pixelii si filmele de prezentare, ne-am amintit de ce Starcrat, originalul, mergea si pe un 486. Bine, nu doar texturile au primit tratament regesc, ci si muzica si vocile din Starcraft Remastered au fost reviziuite si remasterizate. Intreg continutul audio a avut parte de upgrade-uri substantiale, putand acum sa te bucuri din tot sufletul cand auzi un rush de zerglingi in primele 3 minute de joc. Ca tot am vorbit de rush-uri si de alte strategii SC, haideti sa raspundem si la o intrebare la fel de presanta: cat de mult s-a schimbat mecanica de joc in StarCraft Remastered? Ei bine… aproape deloc! Tot 12 unitati poti sa selectezi, tot aceleasi buguri grafice care nu iti permit sa selectezi unitatea dorita, toate acele probleme agasante care s-au regasit in joc in trecut sunt si aici. Cu mentiunea ca aceste „buguri”. asa cum le numim noi, au devenit un etalon pentru joc, iar din acest motiv nu ne permitem sa ne plangem. Mecanic, StarCraft Remastered nu s-a schimbat atat de mult, iar asta il face sa straluceasca. Chiar si asa, StarCraft Remastered nu este pentru toata lumea. Jucatorii noi nu sunt foarte bine vazuti, iar veteranii te vor manca de viu, mai ales daca ai nesansa sa ajungi intr-un meci 1v1 cu un corean care baga SC 12 ore pe zi. Dar, daca doresti sa te intreci cu amicii, sa tragi un LAN ca pe vremuri sau sa te spargi in figuri pe un custom map, asa… ca pe vremuri… merge! Avem LAN, avem Online si matchmaking… surprinzator de bine gandit, cel putin momentan putand sa te intreci cu jucatori cu un skill similar cu al tau. Si daca nu … si nu… hartile cusotm de pe vremuri sunt compatibile, asa ca ai ce sa faci daca te plictisesti. Sinceri sa fim, nu vedem de ce nu ai cumparat StarCraft Remastered! Este de departe cel mai bun Remaster pe care l-am vazut pana acum si evident unul dintre cele mai bune jocuri de strategie in timp real realizate din toate timpurile. Si daca nu vrei neaparat un Starcraft clasic, Starcraft 2 tocmai primeste un update functional, care promite sa rezolve multe dintre probleme. Unitatea M.U.L.E., care inițial era folosită pentru colectarea de minerale, va putea acum să adune gaz de la o rafinărie cu un ritm mai rapid decât o face un S.C.V., Mothership Core poate acum fi folosit din Nexus, dar zergii se pare ca sunt cei mai „rasfatati”. Fungal Growth, care afecta capacitatea de mișcare a unităților adversare nu va mai putea afecta unitățile aeriene, dar are acum o arie de atac mai mare. In plus, mai avem cateva modificari la resursele disponibile în zona de început, resurse care vor fi în cantități mai mari, asa încât nu vor mai trebui construite 3-4 baze pe hartă pentru a avea o șansă la victorie. De exemplu, un nod mare de minerale va conține 1800 cristale în loc de 1500, iar limita de gaz dintr-un geyser va crește de la 2000 până la 2250.
  7. Lansarea modului de Battle Royale pentru Fortnite pare să fi provocat o mică problemă pentru studioul Epic Games, deoarece a supărat studioul care a creat PUBG, Bluehole. Producătorul din Coreea de Sud anunță că nu este mulțumit de acțiunea celor de la Epic Games de-a crea acest mod pentru Fortnite fără să aibă loc mai întâi o discuție între cele două părți. Sunt aduse și critici la adresa faptului că în promovarea lui Fortnite Battle Royale a fost menționat PUBG, ceva ce aparent dă impresia că Bluehole ar fi cumva implicat. Declarația inițială a studioului făcea referire la feedback-ul comunității aducând la atenția sa numărul mare de similarități între cele două jocuri, ceva ce va duce până la urmă la anumite acțiuni încă nespecificate. Studioul Bluehole și-a mai clarificat de atunci mesajul, spunând că există o teamă că Epic Games s-ar putea folosi de tehnologie făcută de creatorii lui PUBG pentru a suporta 100 de jucători pe același server și de alte îmbunătățiri aduse motorului Unreal 4 pentru Fortnite. La urma urmei, Epic licențiază motorul către Bluehole, iar în acea licență nu este specificat nimic de împărțire a tehnologiei. Conducerea studioului nu este comodă ca un partener de afaceri să aibă din senin pe piață un joc foarte asemănător la anumite concepte. Mai sunt aduse și critici pentru modul în care modul a fost implementat, atât Daybreak cât și Bluehole licențiind ideea de Battle Royale de la Brendan Greene. Dar Epic Games nu a făcut nimic de genul, ceva ce nu prea este ilegal, Brendan Greene spunând că el nu deține conceptul, licența respectivă fiind mai mult un soi de împuternicire a sentimentului de autenticitate. Nu este clar ce acțiuni va putea lua Bluehole sau dacă se va rezolva totul prin dialog direct cu Epic Games. Problema este agravată de faptul că este vorba de două studiouri ce au deja un contract de licențiere între ele. Dacă nu ar fi fost un factor, atunci Fortnite Battle Royale ar fi încă una din zecile de reimplementări ale conceptului ce apar în ultimele luni ca ciupercile după ploaie.
  8. V-ați săturat să vă treziți cum cel mai nou update de driver AMD aduce mai multe probleme decât le rezolvă? Eh, de acum înainte nu va mai trebui să așteptați lansarea, pentru că AMD a dezvăluit un program de testare dedicat comunității. Programul se numește Radeon Software Vanguard și caută în acest moment recruți care să se ocupe de testarea viitoarelor variante de driver pentru plăcile video făcute de companie. Cei care sunt curioși se pot înregistra folosind formularul de pe pagina principală, după care vor trebui să aștepte să fie admiși. AMD se bazează pe feedback-ul celor care fac parte din Radeon Software Vanguard pentru a îmbunătăți driverele viitoare și funcțiile adiționale prezente în suita de software. La urma urmei, nu e de parcă AMD ar avea tocmai resurse infinite pentru a efectua teste la fel de ample, ca Nvidia, a cărui drivere doar ocazional provoacă dureri de cap și tristețe. Ar fi locuri numeroase în care AMD mai poate îmbunătăți suita sa software. Spre exemplu, în cea mai recentă variantă a sa, Radeon ReLive generează fișiere complet neutilizabile pentru editare video, care nici măcar nu își pot comunica numărul de cadre pe secunde în mod coerent. Dacă va și avea resursele să pună în aplicare tot acel feedback, nu putem decât să sperăm.
  9. După foarte multe zvonuri, leak-uri și speculații, seria de procesoare Coffee Lake a fost dezvăluită în mod oficial de către Intel și se conformă cam tuturor așteptărilor. Coffee Lake este prima generație de procesoare Intel care să aducă un spor al numărului de nuclee pentru platforma orientată către publicul larg în ultimul deceniu. Până acum toate erau limitate la patru nuclee fizice, dar de acum numărul crește la șase. Generația nouă este construită folosind un proces de 14 nanometri rafinat, ceea ce ar trebui să mărească eficiența energetică. Procesoarele deblocate au un TDP de 95W, 91W în cazul i3-ului, în timp ce restul se rezumă la 65W. În fruntea seriei se află i7 8700K, ce dispune de șase nuclee fizice și suport pentru Hyperthreading. Frecvența sa de bază este de 3.8GHz, în modul de boost poate atinge 4.7GHz, iar conform unor informații deocamdată neconfirmate, toate nucleele pot atinge 4.8GHz în overclock fără nevoia de-a mări prea mult voltajul. Însă pentru a putea atinge 5GHz procesorul va trebui descăpăcit și soluția termală din procesor va trebui înlocuită cu ceva mai eficient. Din păcate, acest procesor aduce și un salt de preț, Intel recomandând 360 de dolari, un salt de aproximativ 55 de dolari față de generația anterioară. Modelul care nu suportă overclock, și vine cu o frecvență de bază de 3.2GHz, însă are același preț ca un i7 deblocat din generația trecută, așa că îl veți putea găsi la prețul de 305 dolari. Menționez că prețurile pentru Europa nu sunt deocamdată cunoscute și ar putea fi ceva mai mari. Trecând la seria de procesoare i5, avem două modele cu șase nuclee fizice, fără Hyperhtreading. i5 8600K suportă overclock și are o frecvență de bază de 3.6GHz, cu 4.3GHz în modul de boost, iar varianta fără overclock atinge doar 2.8GHz ca standard și 4GHz în boost. Prețul acestor modele este de 257 dolari și 182 de dolari. Iarăși, în cazul modelului deblocat saltul de preț este de aproape 40 de dolari, în timp ce modelul al doilea este cu numai 12 dolari mai scump. În cele din urmă avem și surpriza cea mai plăcută a noii serii. Procesoarele i3 8350K și i3 8100. Acestea sunt, practic, procesoare i5, deoarece au patru nuclee fizice, dar la prețul unui i3 vechi. Modelul deblocat funcționează ca standard la 4GHz și va costa 168 de dolari, în timp ce modelul fără overclock va funcționa al 3.6GHz și va costa 117 dolari. Platforma cea nouă, Z370, suportă până la 40 de conexiuni de tipul PCI-Express, Thunderbolt 3, Intel Optane, USB 3.1 Gen 1, DisplayPort 1.4 și cam tot ce v-ați aștepta să vedeți de la o placă de bază modernă. Referitor la componenta video, merită menționat că nu a fost înlocuită, procesoarele acestea folosesc aceeași soluție ca la Kaby Lake, dar la o frecvență mai mare. De asemenea, suportul pentru memorie a fost extins, noua generație având acum suport pentru RAM DDR4 de 2666MHz fără overclock. În ceea ce privește performanța, Intel estimează un salt de 32% pentru editarea de video în format 4K față de generația anterioară și cu 25% mai multe cadre pe secundă în jocuri precum Gears of War 4. Noua generație oferă și o îmbunătățire de 45% a performanței pentru cei care fac simultan streaming și înregistrare locală în timp ce se joacă. Procesoarele din seria Intel Coffee Lake vor fi disponibile din ziua de 5 octombrie 2017. Atunci ar trebui să vedeți teste imparțiale care vor indica performanța adevărată a procesoarelor.
  10. AMD Crossfire va ieși la pensie

    Cea mai nouă variantă a driver-ului pentru plăcile video AMD a fost lansat zilele trecute, aducând ceva neașteptat, o lipsă totală a cuvântului Crossfire. Asta nu pentru că AMD ar fi renunțat la posibilitatea de-a folosi simultan două plăci video pentru a rula aceeași aplicație grafică, ci pentru că nu prea mai reprezintă starea curentă a tehnologiei. Conform declarației oficiale, Crossfire reprezintă implementarea pentru DirectX 11 a conceptului și trebuia adăugat de AMD manual pentru fiecare joc, sub forma câte unui profil individual proiectat. Dar din moment ce suntem pe la începutul erei DirectX 12 nu prea mai este la latitudinea celor de la AMD să facă toată treaba. DirectX 12 suportă EMA, ce permite producătorului de jocuri să adreseze direct utilizarea a mai mult de o placă video. Așa că în loc să se refere la suportul pentru plăci multiple sub numele Crossfire, va fi folosit de acum înainte mGPU, ce va acoperi atât ceea ce știam până acum sub numele Crossfire, cât și noua implementare. Merită menționat că, sub DirectX 12, EMA este capabil să gestioneze plăci video foarte diferite. Nu doar modele Radeon cu GPU-uri distincte, dar poate funcționa pentru a rula simultan o aplicație de pe o placă video Radeon și una GeForce. Implementări ale conceptului permit până și folosirea unui GPU integrat, ca cel de la procesoarele Intel, pentru a genera anumite efecte, în timp ce de cea mai mare parte a calculelor încă se mai ocupă un GPU dedicat. Desigur, până când dezvoltatorii se vor folosi de acestea din plin tot va mai fi nevoie de ceva timp și multă muncă. Deocamdată încă nu avem DirectX 12 implementat de mai marii publisheri la jocurile lor, dar cel puțin Vulkan are parte de este adoptat de Bethesda și oferă funcționalitate similară.
  11. [JOC] Cum a murit gaina ?

    Gaina a murit de cald
×