Sari la conținut

Clody

Members
  • Număr conținut

    1.208
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    5
  • Points

    35 [ Donate ]

Clody a câștigat ziua ultima dată pe Februarie 18

Clody a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

916

Despre Clody

  • Rang
    E important sa stii sa taci, sa taci si sa vorbesti tacand.
  • Dată Naștere 17.05.2003

Informatii personale

  • Oras:
    Bucuresti
  • Varsta:
    14
  • Sex:
    M
  • Nick Steam:
    http://steamcommunity.com/id/cgclody

Vizitatori Recenți Profil

1.972 citiri profil
  1. CD Projekt RED deschide un studio nou pentru Cyberpunk 2077 La începutul anului 2017, fostul COO de la Techland, Pawel Zawodny, a lansat un nou studio indie numit Strange New Things, cu o echipă formată din alți foști angajați ai Techland, precum și de fostul personal de la IO Interactive și CD Projekt RED. Scopul era atunci să creăm „ceva care vine de la noi”, a spus Zawodny, deși natura exactă a acelui „ceva” nu a fost clarificată: secțiunea „Proiecte” a site-ului studioului nu a fost niciodată completată cu vreun titlu. Dar indiferent ce o fi fost acel ceva, acum cu siguranță a fost anulat, deoarece CD Projekt a anunțat recent că a achiziționat și re-botezat studioul sub numele CD Projekt RED Wrocław, pentru a sprijini dezvoltarea Cyberpunk 2077 . Șeful de la Cd Projekt RED, Adam Badowski, a spus următoarele: Dincolo de imensele lor cunoștințe tehnologice și de talentul artistic, echipa de bază a CD Projekt RED Wrocław este formată din niște oameni pur și simplu extraordinari. CD Projekt RED nu este un dezvoltator de jocuri tipic – punem gamerii, libertatea creativă și jocurile de calitate mai presus de partea de afacere. Acești tipi nu numai că împărtășesc această abordare, dar, la fel ca restul echipei, cred că această atitudine este esențială pentru crearea de jocuri video epice. Zadowny, care se va afla la conducerea studioului, a adăugat: Suntem destul de entuziasmați să fim pe vârful lance al acestui nou studio. Cunoaștem Wrocław pe dinafară și este un loc uimitor pentru a face jocuri. Echipa este puternică și sunt sigur că avem experiența și forța creativă pentru a face Cyberpunk 2077 un joc și mai bun. Din păcate, anunțul noului studio nu vine cu nici o veste despre jocul Cyberpunk 2077 în sine. Poate că vom vedea ceva la E3, dar contul de Twitter pentru Cyberpunk nu a mai dat niciun semn de câteva luni, iar tăcerea deplină din partea CD Projekt rămâne la fel ca și până acum. Există totuși o modalitate de a obține informații din interior despre ceea ce se întâmplă: dacă se întâmplă să locuiți în Wrocław sau nu vă deranjează mutatul, studioul angajează.
  2. A început să scadă profitul celor care minează Ethereum Pe măsură ce prețul lui Ethereum a continuat să scadă săptămână de săptămână, dificultatea minatului a continuat să crească. În acest ritm, profiturile din această activitate se subțiază rapid. Anul trecut, prețul acestei cryptomonede a zburat efectiv spre soare. La începutul anului, monedele erau tranzacționate pentru mai puțin de 10 dolari, iar până la sfârșitul lui decembrie, oamenii erau dispuși să plătească aproape 1.000 de dolari pe monedă. Creșterea valorii stratosferice a atras de asemenea un influx masiv de mineri de cryptomonede, care sperau să obțină un profit rapid. Pentru cea mai mare parte a anului 2017, cei care au minat Ethereum s-au descurcat binișor, dar anul 2018 nu a fost la fel de profitabil. Moneda se tranzacționa pentru aproximativ 200 de dolari în iulie 2017, iar spre toamnă valoarea sa a urcat ușor până la pragurile de 300 și 400 de dolari. Până la jumătatea lunii decembrie, nebunia cryptomonedelor era în plină desfășurare, iar valoarea sa a ajuns la 800 de dolari. Apoi, în prima săptămână din ianuarie 2018, a crescut din nou. La 13 ianuarie, Ethereum a atins un maxim de 1.400 de dolari pe monedă, dar la începutul lunii februarie valoarea lui Ethereum a revenit în jurul pragului de 800 dolari și a continuat să scadă până în martie. În timpul weekend-ului, Ethereum a scăzut la mai puțin de 500 de dolari pentru prima dată de la începutul lunii decembrie. În decembrie, 500 dolari pentru Ethereum a fost ca un vis devenit realitate pentru oricine avea un PC stabil pentru minat. Cu toate acestea, prețul de 500 dolari pentru Ethereum astăzi este un coșmar. În aceeași perioadă în care valoarea lui Ethereum a variat de la 500 până la 1.400 de dolari și înapoi la 500 de dolari, dificultatea minatului s-a dublat și nu și-a oprit ascensiunea. Chiar și atunci când scoateți din ecuație prețul, profiturile pe termen lung sunt cu mult în jos. Din cauza creșterii dificultăților, PC-urile care minează, obțin acum jumătate din cantitatea de Ethereum pe oră decât era la sfârșitul anului trecut. Rentabilitatea pentru minatul de Ethereum scade, dar nu vă așteptați să vedeți prețurile plăcilor video să scadă prea curând. Ethereum nu este singura monedă care poate fi minată cu un GPU, iar majoritatea minerilor vor trece la ceva mai profitabil decât să-și vândă instalațiile. Chiar dacă minerii ar înceta să cumpere plăci video în cantități masive – ceea ce nu se va întâmpla prea curând – va dura ceva timp până când lanțurile de aprovizionare să se stabilizeze. De asemenea, este important să ne amintim că piețele de cryptomonede fluctuează tot timpul, și nu este prima dată când profiturile au scăzut. În iulie 2017, lucrurile începuseră să arate rău pentru mineri, dar piața s-a transformat atât de repede, încât nici nu am apucat să scriem o știre despre asta. Nu ne-ar surprinde să vedem că acest lucru se întâmplă din nou.
  3. Cinci greseli care afecteaza bateria de la smartphone si o descarca foarte repede Multi utilizatori de smartphone se plang ca bateria de la telefon nu tine foarte mult si trebuie mereu incarcata. Functionarea bateriei este afectata de multe aspecte. Mai ales utilizatorii de iPhone considera ca bateria se descarca mult prea repede, iar acest lucru ii deranjeaza. Daca nu este vorba de o defectiune serioasa, bateria se poate descarca prea repede in anumite conditii, fara ca utilizatorii sa-si dea seama de acest lucru. Cei de la ZD Net prezinta cele cinci situatii care trebuie evitate, pentru ca bateria de la smartphne se va descarca foarte repede. 1. Frigul Temperaturile scazute reduc cel mai mult performanta bateriei. Chiar daca temperatura ideala pentru bateria unui telefon este in jur de 20 de grade Celsius, ea rezista destul de bine si la temperaturi cuprinse intre 5 si 45 de grade. Orice scadere sub 5 grade Celsius va duce la consumarea rapida a bateriei. Sub nicio forma nu trebuie incarcata bateria la o temperatura sub 0 grade, pentru ca acest lucru o poate afecta iremediabil. Iarna este bine sa folosim o carcasa de protectie sau sa tinem telefonul in buzunar, ca sa il ferim de ger. 2. Lumina ecranului Deschiderea frecventa a ecranului, mai ales pentru a verifica notificarile, duce la consumarea rapida a bateriei. O solutie buna este activarea functiei Auto-Brightness, care reduce consumul si ajusteaza automat luminozitatea ecranului la conditiile de mediu. 3. Semnalul slab Putini utilizatori stiu ca telefonul se va descarca mai repede daca se afla intr-o zona cu semnal foarte slab. Desigur, si semnalul Wi-Fi slab intra in aceasta categorie. Astfel, daca ne aflam intr-o zona cu semnal slab la telefon, putem trece telefonul in modul Avion, daca nu avem posibilitatea sa il tinem in priza. 4. Aplicatiile Unele aplicatii pot consuma foarte mult din baterie. Inclusiv anumite erori care pot sa apara in aplicatii populare precum Facebook pot sa aiba acest efect, chiar daca aplicatia nu este folosita. Este bine ca utilizatorii sa verifice, la setarile bateriei, care este motivul pentru care bateria se descarca mai repede decat ar fi normal. 5. Notificarile Uneori bateria se consuma prea repede din cauza ca utilizatorul primeste foarte multe notificari. Chiar daca telefonul este blocat, ecranul se aprinde constant atunci cand vin notificarile. Solutia este, evident, oprirea notificarile de la anumite aplicatii. Acest lucru se poate face prin setari, iar apoi utilizatorul poate dezactiva functia Show on Lock Screen de la fiecare aplicatie.
  4. Viteza la internetul mobil în perioada 2015 – 2017: scăderi la Orange și Vodafone, îmbunătățire la Telekom și stagnare la Digi Mobil Netograf este un proiect susținut de către ANCOM, iar de curând au venit cu datele compilate pentru a 2-a parte a lui 2017. M-am uitat prin statistica lor și am extras câteva date interesante legate de evoluția vitezelor pe download și upload în internetul mobil pentru perioada 2015 – 2017. Datele le-am compilat pentru fiecare an în parte din statistica pusă la dispoziție către public pe site-ul Netograf, în rubrica internet mobil. Din punctul meu de vedere și ținând cont de ce promite fiecare operator în parte, pot spune că am avut o mică supriză, dar mai bine să vedeți datele într-un tabel. Am inclus și 2015 ca să avem o privire mai amplă asupra vitezei atinsă pe download și upload în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom și Vodafone. Supriza? Scădere a vitezelor pe internetul mobil la Orange și Vodafone, cele mai performante rețele de telecomunicații din țara noastră. Această scădere trebuie coordonată cu creșterea operatorului magenta, Telekom mai are puțin și putem spune că are o rețea în linie cu concurența portocalie și roșie (cel puțin în aceste teste făcute prin proiecte în genul Netograf, au ieșit bine și într-un alt test – semn că s-a mișcat serios pe partea de acoperire, atât de serios că au avut o mică gaură în semnal pentru câteva ore, în urmă cu câteva zile). De ce cred că avem această scădere? Aici intru pe tărâmul speculațiilor. Clientelă 4G din ce în ce mai numeroasă, iar cum pe aceeași țeavă – cu ghilimelele de rigoare – ai mai multă lume și viteza scade pe download, upload etc; Investițiile în 4G sunt puse cumva în așteptare, după ce și-au îndeplinit caietul de sarcini de la licitația 4G din 2012. Se pregătesc de Champions League, pardon, de 5G și noua licitație de spectru etc. Digi Mobil este preferatul publicului pentru raportul preț / beneficii, dar neapărat trebuie să facă ceva în a mai îmbunătăți din ecartul față de concurență. Ai avea impresia că au bătut pasul pe loc, dar să nu uităm că ei au de întins atât 3G, cât și 4G și aș face pariu că și-au multiplicat numărul de antene la nivel național. Au o șansă acum, se îndreaptă concurența spre ei (uitați-vă la ecartul din 2015 între Orange și Digi Mobil, comparați cu cel din 2017, deja discutăm de alte ordine de mărime). Mai este un aspect de care trebuie ținut cont, dacă ai un telefon mobil de ultimă generație (Samsung GALAXY S8 sau S9, iPhone X sau 8 și 8 Plus, Huawei Mate 10 Pro etc) s-ar putea să fie zone în care viteza la internet să fie la valori cu adevărat ridicate. Cei ce au modele cu 4G-ul fără agregare de spectru s-ar putea să se descurce mai slab și să tragă rezultatele în jos, rețeaua s-ar putea să ofere, dar dispozitivul să nu ajute prea tare pentru că nu știe agregare de 2 sau 3 benzi.
  5. Google schimbă numele lui Android Wear în Wear OS Google tocmai și-a amintit că sistemul său de operare smartwatch, Android Wear, există. Deși nu lansează noi echipamente sau software, sistemul de operare primește un rebranding, schimbându-i numele în „Wear OS by Google„. Există un nou nume, un nou logo și un nou site web pentru promovarea mărcii. Când Android Wear a fost lansat pentru prima dată, a fost un sistem de operare inteligent bazat pe Android care funcționa numai atunci când era asociat cu telefoane Android, așa că numele „Android Wear” avea sens. Google a adăugat mai târziu compatibilitatea cu iPhone, care a făcut numele „Android Wear” să inducă puțin în eroare. Ar fi ușor pentru un utilizator iPhone să vadă numele și să presupună faptul că telefonul lor non-Android nu era compatibil cu acesta. „Wear OS” este mult mai neutru, Google numindu-l „un sistem de operare portabil pentru toata lumea” în postarea de pe blog. Situația este foarte asemănătoare cu cea a altei schimbări recente a numelui Google, când a trecut de la „Android Pay” la „Google Pay„. Android Pay a lucrat pe mai multe platforme decât Android (ca și pe Web), așa că a primit un nume generic de platformă. Acest rebranding este, din păcate, cea mai mare noutate pentru Android Wear în aproximativ un an. Înainte de acest anunț, ați fi putut la fel de bine crede că Android Wear a murit, deoarece are probleme majore în întregul ecosistem și nu a primit prea mult suport de la Google. În ceea ce privește sistemul de operare, actualizările majore nu vin destul de repede. Android Wear 2.0 a fost lansat cu aproximativ 13 luni în urmă și nu s-a mai auzit niciun comentariu despre o nouă versiune. De asemenea, a existat o marjă de timp de 2 ani și jumătate între versiunea 1.0 și 2.0. În timp ce software-ul stagnează, același lucru se poate spune și despre hardware – nu am văzut o lansare majoră pentru hardware-ul Wear OS de la LG Watch Sport, lansat acum 13 luni. De asemenea, nici Google nu se implică în acest domeniu, deoarece nu a produs niciodată un smartwatch marca Google, în ciuda faptului că a făcut telefoane, tablete, laptopuri și set-top box-uri. Este greu să dai vina pe producătorii de hardware prea mult, din moment ce nici Qualcomm nu pare să-și ia angajamentul de a produce procesoare de calitate pentru ceasuri inteligente. Actualul chip Qualcomm Snapdragon Wear 2100 nu a fost foarte bun în momentul lansării, iar Qualcomm l-a lăsat să stea pe piață timp de doi ani. Nicio altă companie nu vinde producătorilor de hardware procesoare pentru ceasuri inteligente. Desigur, cu toată această stagnare, Android Wear nu s-a vândut tocmai bine. Apple, care produce hardware-ul, software-ul și upgrade-urile SoC pentru Apple Watch, este în mod natural în vârful pieței. Android Wear nu este nici măcar pe locul doi. Această poziție aparține celor de la Samsung, cu ceasurile lor inteligente bazate pe Tizen. La fel ca Apple, Samsung își produce propriile procesoare pentru ceasurile sale inteligente, care oferă dispozitivelor sale o fundație mult mai rapidă și mai modernă decât cea realizată de Qualcomm. Android Wear – sau, mai bine spus, Wear OS – este pe locul al treilea la o distanță considerabilă de primele două poziții din top. Singurul avantaj pentru Wear OS constă în faptul că Google a recrutat câtevă mărci de trend pentru a produce ceasurile Android Wear. Consumatorii pot alege de la branduri precum Fossil, Guess, Gc, Hugo Boss, Michael Kors, Tommy Hilfiger și alții. În timp ce acestea au în mare parte toate aceleași hardware sub capotă – cu deficiențe de criptare, viață slabă a bateriei și software stagnant – cel puțin vin într-o varietate de stiluri. Va trebui să vedem dacă noul nume aduce noi produse la Google I/O 2018, care este la doar câteva luni distanță.
  6. Intel va construi procesoare mai sigure și le va petici pe cele existente Procesoarele viitoare de la Intel vor conține măsuri de atenuare la nivel hardware pentru a proteja împotriva a două dintre cele trei variante de Spectre și Meltdown, începând cu un nou lot de procesoare de generația a opta care vor fi lansate începând cu a doua jumătate a acestui an, a anunțat CEO-ul Intel Brian Krzanich într-o postare recentă pe blog. Intel va continua să se bazeze pe actualizările software pentru a atenua varianta rămasă. Intel construiește, de asemenea, protecții hardware în procesoarele Xeon de generație următoare cu numele de cod Cascade Lake. Împreună cu procesoarele din a opta generație, siliciul reproiectat va „introduce noi niveluri de protecție prin partiționare„. Krzanich a explicat: Gândiți-vă la această partiționare ca la niște „pereți de protecție” suplimentari între aplicații și nivelurile de privilegii ale utilizatorilor pentru a crea un obstacol pentru cei rău intenționați. Beneficiul presupus al abordării acestor vulnerabilități la nivelul hardware-ului este acela că va avea un impact mai redus asupra performanței. Krzanich a făcut aluzie la acest lucru, spunând că procesoarele reproiectate vor „livra îmbunătățirile de performanță pe care le așteaptă oamenii” de la Intel, în același timp fiind și mai sigure. Ronak Singhal, un director care supraveghează dezvoltarea arhitecturii pentru procesoarele Intel, a consolidat această noțiune într-o discuție cu Fortune. Potrivit lui Singhal, abordarea lucrurilor la nivel hardware va elimina practic impactul de performanță care s-a constatat în soluțiile software. Intel nu a intrat în detalii tehnice detaliate despre reproiectarea hardware-ului său, doar a spus că procesoarele sale actualizate vor beneficia în continuare de execuția speculativă. Pe lângă viitoarele soluții hardware, Krzanich a declarat că Intel a lansat actualizări pentru fiecare produs lansat în ultimii cinci ani care este afectat de astfel de vulnerabilități. Unele actualizări au fost recent puse la dispoziția administratorilor IT prin intermediul catalogului de actualizări Microsoft. De asemenea, Microsoft intenționează să distribuie actualizări către publicul larg, inițial pentru unele dispozitive Skylake care rulează pe Windows 10. Pentru cei care rulează procesoare de generații mai vechi, din păcate, ar putea fi momentul să vă gândiți la un upgrade. Asteptați ca procesoarele care au protecție hardware să apară – nu are niciun sens să faceți un upgrade la o platformă defectuoasă în acest moment.
  7. Calculator pentru minat, folosit pe post de calorifer O companie cunoscută pentru construirea radiatoarelor din calculatoare a dat lovitura, de data aceasta cu un calculator de minat cryptomonede, care poate câștiga monede virtuale, cum ar fi Ethereum, în timp ce funcționează simultan pe post de calorifer. Purtând numele QC-1, acesta este primul crypto-calorifer din lume. Este în esență un PC de minat în interiorul unui radiator din aluminiu anodizat fără ventilator, cu un finisaj de lemn pe partea de sus. Este alimentat de un procesor AMD Ryzen și două plăci grafice Sapphire Nitro + Radeon RX 580, care împreună au o rată de hash de 60 MH/s, potrivit Qarnot, compania franceză care îl produce. „Faceți căldura o sursă de venit, nu o cheltuială!„, spune sloganul firmei Qarnot. Potrivit TechCrunch, Qarnot nu primește o cotă parte din ceea ce este minat. Este configurat să mineze în mod implicit Ethereum, dar poate fi folosit și pentru alte cryptomonede. Dacă se rezumă la Ethereum, conform estimărilor făcute de Qarnot, utilizatorii pot mina aproximativ 120 dolari pe lună, fără a pune la socoteală costul energiei electrice. De asemenea, compania declară că QC-1 poate încălzi o cameră de 20 de metri pătrați. QC-1 nu este tocmai un chilipir la prețul de 2.900 euro și, drept urmare, nu este o modalitate de a ocoli prețul ridicat actual al plăcilor video de gaming. Cele mai multe calculatoare preconfigurate au fost oarecum protejate de creșterile de prețuri care au afectat plăcile video, dar QC-1 este el însuși foarte scump. De asemenea, are o valoare limitată în calitate de calorifer, exceptând cazul în care trăiți într-un loc cu un climat rece constant. Apropo de asta, profitabilitatea pentru minatul de cryptomonede a scăzut vertiginos în ultimele două săptămâni, iar suma estimată de 120 dolari pe lună este în prezent cu 20% mai mare decât ceea ce minerii obțin acum cu două plăci video RX 580. Sperăm că acest lucru este începutul sfârșitului pentru toată nebunia cu minatul, și cu puțin noroc prețul la plăcile video ar putea începe să revină la normal.
  8. Logitech G lansează sistemul audio G560 și tastatura mecanică G513 Logitech G își mărește familia de dispozitive performante de gaming, cu sistemul audio G560 și tastatura mecanică G513. Logitech G560 este primul sistem audio de gaming care utilizează tehnologia avansată LIGHTSYNC, ce ajută la sincronizarea luminii și sunetului cu activitatea din timpul sesiunii de gameplay. Alături de sistemul audio se lansează și noua tastatură mecanică de gaming, Logitech G513. Tastatura G513 dispune de LIGHTSYNC RGB, două variante de switch-uri Romer-G și un palm rest de calitate premium pentru mai mult confort. Ujesh Desai, vicepreședinte și manager general Logitech Gaming, menționează: Rolul celor două noi produse este de a fi complementare modelului Logitech G502, cel mai bine vândut mouse de gaming. Cu ajutorul tehnologiei LIGHTSYNC am reușit să adăugăm acțiuni și efecte inteligente capacităților de iluminarea RGB precum sincronizarea audio și de iluminare RGB cu acțiunea desfășurată în timpul sesiunii de gaming. Dacă ai deja un mouse G502, noua tastatură G513 și sistemul audio G560, ce dispun de tehnologia LIGHTSYNC, sunt exact ce ai nevoie pentru a deține un gear de gaming complet și a te bucura de o experiență absolut captivantă. Sistemul audio de gaming Logitech G560 este conceput pentru a reda cu acuratețe orice detaliu din joc și pentru a oferi o experiență captivantă de gaming. Logitech G560 dispune de o putere RMS de 120wați (240 wați PMPO), sunet 3D cu ajutorul tehnologiei DTS:X Ultra 1.0 ce ajută la o poziționare audio sincronizată cu acțiunile din timpul jocului și redă un sunet puternic și clar atât pentru muzică cât și pentru jocuri de PC. Toate aceste caracteristici aduc un plus de precizie și cresc intensitatea sunetului pentru a le oferi jucătorilor o experiență captivantă și realistă. Având integrată tehnologia LIGHTSYNC, Logitech G560 sincronizează iluminarea RGB și sunetul puternic pentru a reda în timp real o experiență care să completeze acțiunea din timpul sesiunii de gaming. Lumina și efectele de animație pot fi personalizate utilizând o gamă de aproximativ 16.8 milioane de culori și 4 zone de iluminare. Boxele dispun de multiple opțiuni de conectare printre care port USB, port 3.5mm și Bluetooth. Împreună cu tehnologia Logitech Easy-Switch, aceste caracterisitici oferă posibilitatea de a face trecerea în mod aproape insesizabil între oricare patru dispozitive conectate cum ar fi PC, smartphone și tabletă. Acest lucru permite redarea playlist-ului preferat de pe telefon în timp ce jocul rulează de PC. În plus, tehnologia LIGHTSYNC funcționează cu conținut video și audio oferind iluminare și sunet performant chiar și în afara jocului. Logitech G513 duce designul premiat al tastaturilor Logitech la următorul nivel cu iluminare RGB și suport pentru tehnologia LIGHTSYNC. Tastatura oferă utilizatorilor posibilitatea de a alege între două modele exclusive de switch-uri Romer-G: Romer-G Tactile și Romer-G Linear. Versiunea tactilă asigură o confirmare tactilă și subtilă în timpul apăsării, utilă pentru gamerii care preferă taste cu răspuns direct, în timp ce versiunea liniară nu mai oferă acea confirmare tactilă și este preferată în general de gameri profesioniști. Switch-urile Romer-G oferă performanță ridicată prin viteză de răspuns, sunet redus în timpul acționării tastelor și iluminare puternică, rezultatul fiind o tastatură de încredere și mult mai rezistentă decât cele care utilizază switch-uri mecanice standard. Împreună cu o forță necesară de acționare de 45g, aceste switch-uri oferă un timp de răspuns aproape instant și cu 25% mai rapid decât cel al principalilor competitori care prezintă o distanță de acționare a tastei de 1.5mm. Tastatura Logitech G513 dispune de o carcarsă cu înveliș de aluminiu 5052 care oferă rezistență ridicată, design premium, un port USB cu extensie și un palm rest care este inclus în pachet și oferă mai mult confort pentru sesiunile îndelungate de utilizare.
  9. S-au deschis înregistrările pentru conferința anuală Apple WWDC Apple a anunțat oficial datele pentru conferința sa anuală de dezvoltatori în care se așteaptă să se prezinte iOS 12, macOS 10.14, watchOS 5 și tvOS 12. WWDC 2018 se va desfășura în perioada 4 iunie – 8 iunie și va avea loc la San Jose, pentru al doilea an consecutiv. Mai precis, conferința va avea loc tot la Centrul de Convenții McEnery, la fel ca anul trecut. San Jose, CA, 4-8 iunie Când tehnologia se conectează cu creativitatea, ideile incredibile ajung la viață. În această vară, invităm mii de minți talentați din întreaga lume să ni se alăture și să-și transforme ideile în realitate. Ca și în anii precedenți, Apple se bazează pe un sistem de loterie pentru a răspunde cererii de bilete. Înregistrarea pentru șansa de a cumpăra un bilet de 1.599 dolari este deschisă până joia viitoare. Posibilitatea de a cumpăra bilete la WWDC18 este oferită prin selectarea aleatorie. Înregistrarea este deschisă până joi, 22 martie 2018, la ora 10:00 a PDT. WWDC este exact ceea ce sugerează numele său – o conferință a dezvoltatorului – astfel încât accentul va fi pus pe software-ul Apple și nu pe hardware. Apple va arăta probabil iOS 12, următoarea iterație a software-ului său pentru iPhone și iPad. Știm deja câteva detalii despre iOS 12, deoarece Apple a subliniat recent că se concentrează pe performanță și fiabilitate în următoarea versiune iOS. De asemenea, Apple lucrează la un sistem universal pentru aplicații iOS și MacOS, precum și la noi Animoji. Dar nu este exclus ca hardware nou să fie anunțat la WWDC – conferința de anul trecut a prezentat HomePod-ul, primul difuzor inteligent de la Apple, care abia recent a devenit disponibil pentru cumpărare. În acest an, Apple ar putea anunța un nou iPad cu camera FaceID găsită în iPhone X, precum și cu funcțiile Animojis și ARKit. Există, de asemenea, zvonuri despre un nou MacBook de 13″, care ar putea deveni disponibil în trimestrul 2 al acestui an. Datorită dimensiunii zvonite a ecranului, dispozitivul ar putea fi poziționat ca o actualizare mult așteptată pentru MacBook Air.
  10. N-am Am/N-am fugit de acasa?
  11. Calendar 2 a obținut 2.000 dolari din minat în 3 zile Ieri v-am povestit despre o aplicație de pe macOS numită Calendar 2, care a adăugat minatul de cryptomonede ca alternativă la plata pentru caracteristicile premium. În acel moment, dezvoltatorii aplicației, Qbix, au luat decizia de a elimina caracteristica din aplicație. Acum însă compania declară că au fost cei de la Apple care au retras aplicația din Mac App Store pentru încălcarea regulamentelor sale. Directorul general Qbix, Greg Magarshak, a explicat într-o declarație către 9to5Mac că, la scurt timp după ce povestea a izbucnit ieri, Apple a eliminat Calendar 2 din App Store pentru încălcarea paragrafului 2.4.2 din regulament, care spune că aplicațiile ar trebui proiectate pentru a fi eficiente din punct de vedere energetic. Proiectați-vă aplicația pentru a utiliza energia eficient. Aplicațiile nu ar trebui să scurgă rapid bateria, să genereze căldură excesivă sau să facă presiuni inutile asupra resurselor dispozitivului. După eliminarea aplicației de pe App Store, Magarshak spune că Apple a lucrat împreună cu el pentru a pune aplicația înapoi în magazin, cu toate funcțiile de minat eliminate. În plus, Qbix oferă tuturor utilizatorilor aplicației, noi și vechi, un an gratuit de caracteristici premium. La o oră după ce am spus că vom elimina minerul din aplicație, Apple a eliminat aplicația de pe Mac App Store. I-am contactat și au fost foarte drăguți și au lucrat împreună cu noi pentru a grăbi acest remediu. Ca o modalitate de a ne revanșa față de utilizatorii care au fost afectați de versiunea anterioară, vom debloca toate caracteristicile Premium pentru un an întreg, pentru oricine a fost un utilizator Calendar, până la și inclusiv versiunea care se află în prezent pe magazin. A trebuit să ne grăbim să obținem această versiune, dar în următoarea versiune vom debloca Calendarul pentru oricine a descărcat-o înainte. În plus, Magarshak spune că Qbix a reușit să câștige în jur de 2.000 de dolari din minatul de Monero pe parcursul perioadei de trei zile în care aplicația a permis acest lucru. Prin comparație, Qbix a făcut aproximativ 700.000 de dolari din aplicațiile sale în ultimii 7 ani.

WARFIELD.RO


Warfield este una dintre cele mai cunoscute comunitati de gaming de Romania. Aceasta se remarca prin calitatea serverelor sale si a echipei de administrare bine pregatite.

Contact


Steam - /id/InDii
Raportati un bug - redy
Sau folositi formularul de contact

Socializeaza


×