Sari la conținut

eNNdz.

VIP Member
  • Număr conținut

    387
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1
  • Points

    3,292 [ Donate ]

eNNdz. a câștigat ziua ultima dată pe Aprilie 18

eNNdz. a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

314

5 Urmăritori

Despre eNNdz.

Informatii personale

  • Oras:
    București
  • Varsta:
    15
  • Sex:
    Masculin
  • Nick Steam:
    eNNdz. TM.WARFIELD.RO

Vizitatori Recenți Profil

955 citiri profil
  1. Cheloo - prezentul perfect
  2. Au trecut deja cinci ani de la debutul lui Ni no Kuni: Wrath of the White Witch, un titlu care a devenit un punct de referinţă atât pentru fanii jocurilor anime, cât şi pentru pasionaţii de JRPG-uri. O mare parte a succesului său s-a datorat stilului artistic tipic dezvoltatorilor din cadrul Studio Ghibli, care reuşesc să scoată copilul ascuns în sufletul fiecăruia dintre noi. Astfel, nu este de mirare că Level-5, studioul responsabil pentru continuare, a trebuit să se ridice la un nivel al aşteptărilor deosebit de ridicat. Noii producători au ales însă propria cale şi, în loc să continue moştenirea primului episod, au ales să ne prezinte interpretarea lor personală. Astfel, deşi Ni no Kuni II: Reventant Kingdom arată foarte bine, este clar diferit de stilul artistic atât de evident al Studio Ghibli, în timp ce aventurile lui Oliver sunt lăsate în urmă, făcând loc peripeţiilor lui Evan Pettiswhisker Tildrum, un tânăr conducător ce şi-a propus să construiască regatul perfect. Rezultatul este o aventură diferită din punct de vedere vizual, cu un gameplay mai complex, dar la fel de fermecătoare precum jocul original. Locul unde au loc evenimentele a rămas neschimbat, regatul Ding Dong Dell fiind din nou cadrul ales pentru aventurile ce se desfăşoară la 100 de ani după întâmplările din primul Ni no Kuni. Călătoria de formare a tânărului prinţ din familia Tildrum este pusă în mişcare de moartea tatălui său, el urmând să fie încoronat ca noul rege al ţinutului. Trădarea consilierului regal Mousinger şi puciul pus la cale de acesta perturbă însă pacea regatului, viaţa tânărului prinţ fiind salvată de conducătorul lumii civilizate, Roland, care în mod magic este teleportat, din limuzina blindată menită să apere viaţa preşedintelui SUA, în palatul regal din Ding Dong Dell. Evitarea asasinilor îl determină pe Evan să ia o decizie radicală: în loc să caute răzbunare şi să-şi recucerească tronul, el alege să înfiinţeze un nou regat, în care să nu existe războaie şi în care toţi locuitorii, indiferent de rasă sau sex, să poată trăi în pace. Intriga dă tonul întregii poveşti, în care producătorii au încercat să abordeze subiecte mai grele, precum interesele meschine din politică puse la punct pentru atingerea de câştiguri personale, tensiunile dintre diferitele rase şi egalitatea dintre sexe, păstrând tot timpul însă abordarea inocentă tipică basmelor pentru copii. Pe parcursul celor 50 de ore de joc necesare pentru finalizarea poveştii principale, jucătorii vor întâmpina misiuni care tratează multe astfel de subiecte mature, fără să ofere însă o concluzie semnificativă. Personajele vor evolua însă în urma îndeplinirii acestor misiuni, personalităţile lor sau concepţiile asupra lumii fiind adesea schimbate. Evan, de exemplu, deşi pare să aibă o abordare naivă în tot ceea ce face, îşi va păstra inocenţa de-a lungul întregului joc. Chiar dacă va dobândi înţelepciunea necesară conducerii unui regat, el nu se va transforma într-un adult cu o gândire mai sumbră, ci va rămâne un idealist cum doar copiii pot fi. Luată în ansamblu, povestea este una mai matură decât cea din primul Ni no Kuni, lucru evidenţiat şi de necesitatea construirii şi populării unui regat care, în cele din urmă, va cuprinde întreaga lume de joc. Dacă în Wrath of the White Witch toată atenţia era îndreptată asupra poveştii şi aventurii, Revenant Kingdom încearcă să echilibreze povestea şi gameplay-ul, făcându-le la fel de importante. Cu alte cuvinte, acum nu te vei scufunda doar în aventurile personajelor principale la fel ca într-un basm, ci, aidoma unui roman care ţinteşte audienţe mai mature, va trebui să fii atent şi la alte elemente precum sistemul de luptă desfăşurat pe două niveluri, extinderea şi administrarea regatului, explorarea hărţii şi revizitarea unor zone după obţinerea de noi abilităţi. Sistemul de luptă lent din primul Ni no Kuni a fost înlocuit de o abordare mai dinamică şi mai accesibilă. Noile lupte oferă aceeaşi profunzime tactică, fiind însă mai uşor de înţeles şi de însuşit: în loc să controleze creaturile invocate de fiecare erou în parte, jucătorii vor controla direct eroii. Companionii pe care îi întâlneşte Evan de-a lungul aventurilor sale pot fi organizaţi într-o echipă de trei eroi, jucătorul având libertatea să aleagă oricând pe care dintre cei trei vrea să-l controleze, ceilalţi doi fiind dirijaţi de AI. Componenţa echipei poate fi schimbată oricând, pentru a profita de slăbiciunile diferiţilor oponenţi. Nu au dispărut în totalitate nici minionii pe care îi trimiteam în luptă în primul episod. Locul lor a fost luat de nişte spirite higgledy, care sunt asociate cu diferite elemente precum focul sau aerul. Ele participă la lupte sub forma de mici hoarde, care, deşi pot fi activate de jucător, după emiterea comenzii de atac sau de vindecare vor acţiona în mod independent, urmând un model preprogramat. Cea mai mare provocare, dar şi cele mai satisfăcătoare lupte vor fi cele în care trebuie să învingi nişte creaturi considerabil mai mari decât aventurierii controlaţi de tine. Doborârea fiecărui astfel de boss aduce după sine un bine meritat sentiment de împlinire. Acestor lupte la scară mică li s-a adăugat un nou strat, reprezentat de confruntările dintre armate. Calea spre atingerea visului lui Evan, de a avea un regat în care să nu mai existe războaie, este presărată cu multe confruntări armate, inclusiv cu forţele facţiunilor adverse. Aceste mini-războaie se poartă cu ajutorul trupelor care sunt împărţite în patru categorii, guvernate de o regulă asemănătoare cu jocul în care piatra ciobeşte foarfeca, foarfeca taie hârtia, iar hârtia înveleşte piatra. Astfel fiecare tip de unitate are slăbiciunile ei faţă de o altă unitate, lucru care trebuie luat în calcul de jucător. Bătăliile dintre armate sunt considerate câştigate după ce efectivele adverse sunt reduse la zero. După primele astfel de confruntări relativ simple, lucrurile se complică şi jucătorul va trebui să învingă chiar şi monştri de mare putere folosind suliţaşi, arcaşi sau pedestraşi. Astfel, chiar dacă ne gândim la Ni no Kuni II ca la un RPG, confruntările tipice jocurilor de strategie au un rol important în desfăşurarea evenimentelor. Un alt mecanism nou, care conferă o profunzime tactică şi mai mare, este aşa numitul Tactics Tweaker, care permite jucătorilor să-şi personalizeze complet maniera în care abordează luptele. În esenţă, acest sistem este un instrument de precizie cu ajutorul căruia jucătorul poate să decidă dacă, în urma bătăliilor, preferă să obţină mai multă experienţă sau mai multă pradă, dacă preferă să fie mai eficient în luptă împotrivă unor categorii de monştri (fiind automat mai slab împotriva altora), dacă preferă ca atacurile magice să fie mai eficiente, sau poate cele de la distanţă. Sistemul este foarte bine echilibrat, iar fiecare avantaj obţinut înseamnă şi un dezavantaj. De exemplu, dacă vrei mai multe puncte de experienţă în urma luptelor, vei primi mai puţin aur, iar dacă vrei să fii mai rezistent la foc, vei fi mai vulnerabil la gheaţă. Sistemul este dinamic, astfel în orice moment poţi alege un stil care să se adapteze provocărilor de care trebuie să treci. După ce ai teritoriile şi ai instaurat pacea atât de necesară prosperităţii, este momentul să te ocupi şi de administrarea regatului în sine. Jocul include peste 150 de specialişti ce pot fi recrutaţi şi mutaţi în regatul tău, fiecare dintre ei excelând într-un anumit domeniu. Construind şi îmbunătăţind facilităţile necesare şi punându-ţi supuşii la muncă vei putea obţine diferite avantaje economice şi militare, care să te ajute şi mai mult cu extinderea regatului tău. Aceşti specialişti sunt presăraţi însă în întregul joc şi accesul la ei este condiţionat de îndeplinirea anumitor misiuni. Astfel, producătorii s-au asigurat că utilizatorii care vor să aibă un regat ca de basm şi vor să termine tot jocul, nu doar povestea principală, vor fi nevoiţi să exploreze fiecare colţişor al lumii de joc, ba chiar de mai multe ori. Ni no Kuni II îşi arată cu adevărat faţa abia după primele 10-15 ore de joc. Abia în acel moment ne dăm seama că mecanismele de gameplay amintite deja reprezintă doar o parte din ce ne-au pregătit producătorii. Pe lângă varietatea de gameplay implementată de Level-5, surprinzător este şi faptul că diferitele elemente se îmbină perfect şi funcţionează împreună fără cusur. Indiferent că vei explora labirinturi în care trebuie să-ţi planifici fiecare pas, că vei înfrunta monştri, că vei căuta ingrediente rare sau că vei alege să dezvolţi noi tehnologii, vei simţi că toate acestea fac parte din acelaşi joc ingenios. Niciun element de gameplay nu lasă de dorit şi nu lasă impresia că a fost adăugat doar ca o statistică cu care să se laude echipa de marketing. Durata de peste 50 de ore poate să fie înfricoşătoare, în special pentru generaţia care caută satisfacţie imediată sub forma unor jocuri ce se pot termina într-o după amiază. Pentru gamerii adevăraţi însă, care sunt dispuşi să investească timp şi efort într-un joc, Ni no Kuni II se va dovedi a fi un veritabil mărgăritar, care merită parcurs şi savurat cap-coadă.
  3. Sony Interactive Entertainment şi Santa Monica Studio au publicat un nou trailer pentru God of War, punând de această dată accentul pe elementele de RPG ale jocului şi modul în care acestea se vor adapta stilului de joc al fiecărui utilizator. De asemenea, în galeria ataşată puteţi admira şi cele mai noi imagini din noul God of War. În God of War, avem de-a face cu o faţă nouă a eroului Kratos: nemilosul spartan s-a schimbat, a îmbătrânit, are un copil şi este capabil să-şi stăpânească furia care l-a caracterizat în restul de jocuri ale seriei. Acţiunea are loc într-o lume dominată de elementele mitologiei nordice, în care principalul obiectiv al lui Kratos nu mai este răzbunarea cu orice preţ, ci protejarea şi dezvoltarea propriului fiu Atreus. Totuşi, avem parte în continuare de luptele spectaculoase şi execuţiile sângeroase caracteristice seriei. De asemenea, a fost abandonată formula camerelor fixe din precedentele jocuri ale seriei în favoarea unei perspective third person over the shoulder, făcându-şi apariţia şi elemente caracteristice jocurilor RPG (precum sistemul de experienţă). God of War va fi lansat pe 20 aprilie 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4. Puteţi citi review-ul nostru pentru noul God of War aici.
  4. Tipic Ibrahimovic :)) Cuvintele suedezului dupa mega executia lui Ronaldo din meciul cu Juventus Cristiano Ronaldo a marcat un gol absolut fantastic in poarta lui Gigi Buffon, cu o foarfeca de la 11 metri. Real Madrid a castigat cu 3-0 pe terenul lui Juventus si este cu un pas si jumatate in semifinalele UEFA Champions League. Azi-noapte, Zlatan Ibrahimovic a vorbit intr-un interviu acordat live celor de la ESPN, la emisiunea Sportscenter. Suedezul a vorbit si despre reusita lui Ronaldo, spunand: "A fost un gol frumos, dar ar trebui sa incerce de la 40 de metri". Ibrahimovic a inscris dintr-o foarfeca de la mare distanta intr-un amical Suedia - Anglia.
  5. Hubble a obţinut o imagine impresionantă: o stea gigantică albastră numită Icarus aflată 9 miliarde de ani lumină de Sistemul Solar. Acest lucru s-a petrecut datorită unei alinieri rar întâlnite a obiectelor cosmice. Între Hubble şi stea a trecut un roi de galaxii care a făcut ca lumina stelei să fie amplificată, astfel cercetătorii au avut noroc, observând la timpul oportun poziţia relativă a corpurilor cereşti. De asemenea, Icarus este un corp special. Lumina sa a fost amplificată de obiectele din faţa acestuia, care sunt atât de masive încât lumina se curbează - este prima stea care s-a observat în acest mod, scrie Science Alert. „Este prima dată când o stea a fost observată cu această metodă”, a precizat Patrick Kelly, autorul studiului de la Universitatea Minnesota. „Poţi vedea galaxii individuale, dar această stea este de 100 de ori mai departe decât orice stea individuală pe care o putem studia, cu excepţia exploziilor de supernove”. Între Hubble şi Icarus se găseşte un roi de galaxii numit MACS J1149+2223, aflat la 5 miliarde de ani lumină. Roiul este foarte masiv, iar masa creează un câmp gravitaţional puternic în spaţiul din jurul lui. Atunci când lumina trece prin câmpul gravitaţional, aceasta se curbează, ceea ce permite observarea obiectelor care în mod normal nu ar fi vizibile sau vizibile în detaliu. Un al doilea efect asemănător a dus la încă o amplificare a luminii stelei. „Vinovatul” pentru câmpul gravitaţional care a determinat strălucirea accentuată a lui Icarus este un corp din interiorul roiului stelar. Astfel, lumina a fost amplificată cu un factor de peste 2.000. În urma observaţiilor, Icarus este probabil o stea supergigantică albastră de tip B, un corp extrem de luminos cu temperaturi între 11.000 şi 14.000 grade Celsius.
  6. După nu mai puţin de 12 episoade ale rubricii "Remake-uri şi remaster-uri", am ajuns la concluzia că este necesară o schimbare de nume, pentru a reflecta mai bine natura materialului prezentat. Chiar dacă, de obicei, în aceste pagini analizăm calitatea celor mai noi remake-uri şi remasterizări, avem de-a face cu un al doilea episod consecutiv în care ne oprim asupra unor relansări, versiuni diferite ale unor jocuri deja apărute, însă nu nepărat refăcute sau remasterizate. Aşadar, de acum încolo, prezentările acestor genuri de apariţii se vor regăsi în cadrul rubricii "Dacă doriţi să rejucaţi". Acestea fiind spuse, a venit momentul să aruncăm o privire la două titluri proaspete: Final Fantasy XV Windows Edition, versiunea pentru PC a celui mai popular JRPG lansat de Square Enix în ultimii ani, precum şi Street Fighter V: Arcade Edition, pachetul prin intermediul căruia Capcom spera să revitalizeze popularitatea seriei Street Fighter. FINAL FANTASY XV WINDOWS EDITION (PC) De obicei, nu sunt un adept al portărilor întârziate de pe console pe PC, însă, atunci când vorbim despre Final Fantasy XV Windows Edition, lucrurile stau complet diferit. Şi asta pentru că acest Windows Edition este departe de ceea ce am putea numi o conversie grăbită, fără îmbunătăţiri faţă de original, aruncată pe piaţă doar pentru a umple un eventual gol financiar. Dimpotrivă, Final Fantasy XV Windows Edition este una dintre cele mai atent realizate portări pe care am avut ocazia să le încerc în ultima vreme, producătorii implementând o sumedenie de adăugiri grafice faţă de ediţiile pentru console. Astfel, pe lângă lucrurile comune atunci când vine vorba de tranziţia unor jocuri de console către PC, cum ar fi texturile sau efectele îmbunătăţite, Final Fantasy XV pentru PC vine, pe lângă posibilitatea de a fi rulat în rezoluţie 4K (3840x2160 nativ sau upscalat, prin intermediul unui slider prezent în joc, ce poate ajuta sistemele mai puţin "dotate"), şi cu implementări ale câtorva tehnologii din gama NVIDIA GameWorks: HairWorks (pentru blană mai realistică pe unii inamici), VXAO (o tehnică avansată de Ambient Occlusion), TurfEffects (pentru vegetaţie mult mai bogată decât în versiunile pentru console) şi ShadowLibs (pentru umbre "soft"). Cuplaţi toate acestea cu un meniu de setări grafice foarte stufos, cu numeroase opţiuni ce pot fi modificate şi ajungeţi la visul oricărui pasionat de benchmarking pe PC. Din păcate, tool-ul propriu-zis de testare a framerate-ului nu este implementat direct în joc, fiind necesar un download separat. Un pic dezamăgitor, având în vedere că întregul Final Fantasy XV Windows Edition, cu tot cu pachetul suplimentar ce adaugă texturi şi secvenţe cinematice 4K, "cântăreşte" peste 150GB. Pentru a putea profita însă de upgrade-ul 4K adus de acest Windows Edition, veţi avea nevoie de o configuraţie hardware foarte serioasă. Pe sistemul nostru de test echipat cu procesor Intel Core i7 6700, 16GB de memorie RAM şi placă video GeForce GTX 1080, jocul nu a reuşit să menţină un framerate constant de 30 de cadre pe secundă în rezoluţie nativă 3840x2160, cu toate detaliile grafice împinse la maximum. Calitatea grafică, atunci când sunt folosite astfel de setări, ne-a lăsat însă deosebit de impresionaţi. Pentru a putea profita de 4K nativ, la un framerate jucabil, este probabil nevoie de un GeForce GTX 1080Ti sau chiar de ceva mai bun de atât. Pentru rezoluţii mai accesibile, cum ar fi 1080p, un astfel de sistem nu ar trebui să aibă probleme în a "duce" jocul în 60 de cadre pe secundă, la detalii maxime (sau chiar mai sus, având în vedere că FF15 pentru PC ofera suport şi pentru limitarea framerate-ului la 120fps). Merită? Dacă nu ai apucat încă să încerci aventura prinţului Noctis (şi pe cele ale camarazilor acestuia) şi deţii un sistem pe măsura pretenţiilor hardware ale acestui joc, în mod sigur că da. Mai ales în condiţiile în care Final Fantasy XV Windows Edition include absolut tot conţinutul suplimentar lansat până acum, reprezentând astfel "experienţa completă" pentru cei care vor să parcurgă un JRPG modern. STREET FIGHTER V: ARCADE EDITION (PlayStation 4, PC) Street Fighter V nu a fost tocmai ce a sperat Capcom sau ce au aşteptat fanii seriei: cel mai recent titlu Street Fighter a fost tras în jos de stadiul sărăcăcios în care a fost lansat, fără opţiuni de bază caracteristice oricărui fighting game care se respectă şi cu o distribuţie de personaje foarte limitată. Între timp, problemele au fost rezolvate prin diverse update-uri, Street Fighter V: Arcade Edition dorindu-se a fi "pachetul complet" pentru fanii seriei. Din păcate, aceasta este doar o impresie pe care Capcom doreşte să o lase, adevărul fiind mult, mult mai dezamăgitor. Publisher-ul japonez a promis că Arcade Edition va oferi, pe lângă jocul de bază, toate personajele suplimentare incluse în Character Pass-urile din 2016 şi 2017, precum şi noutăţi cum ar fi modul de joc Arcade (omis, inexplicabil, din versiunea iniţială a jocului). Din păcate, niciunul dintre acestea nu este inclus pe discul jocului, acesta fiind absolut identic cu cel al release-ului iniţial. Conţinutul nou se descarcă prin intermediul unui update de aproximativ 14GB, iar modul Story trebuie, la rândul său, descărcat separat, acesta adaugând încă 8GB valorii totale de download. Având în vedere că install-ul complet al jocului pe PS4 ocupa doar 20GB (+ 8GB, dacă doriţi şi Story Mode-ul), toate aceste elemente puteau fi incluse lejer pe discul din pachetul Arcade Edition, însă cei de la Capcom pur şi simplu nu s-au deranjat să o facă. Mai mult, personajele suplimentare promise sunt livrate sub forma unui voucher ce trebuie activat pe PlayStation Network, acesta fiind valabil DOAR pentru un singur cont de PSN. Cu alte cuvinte, dacă doriţi să împrumutaţi discul unui prieten sau unui alt membru al familiei, care deţine un cont separat de PSN, aceştia nu vor avea acces la întreaga distribuţie de personaje, ci doar la cele din ediţia iniţială de Street Fighter V. Nu în ultimul rând, Capcom a lansat şi un al treilea Character Pass pentru sezonul 2018 al jocului, fiind necesară o achiziţie separată, acesta nefiind inclus în pachetul Arcade Edition. Cu alte cuvinte, după ce aţi plătit deja pentru "ediţia definitivă" a jocului, mai trebuie să scoateţi şi alţi bani din buzunar pentru personaje clasice precum Blanka sau Sagat. Merită? Nu. Sau poate doar în cazul în care nu deţineţi absolut nicio versiune a jocului lansată până acum. Dacă aveţi însă Street Fighter V, evitaţi acest Arcade Edition: toate update-urile aduse jocului (modurile Arcade şi Story etc.) sunt disponibile sub forma de update-uri gratuite, iar personajele suplimentare, dacă aveţi un pic de răbdare şi îndemânare, pot fi deblocate şi folosind moneda in-game Fight Money, fără a fi nevoie să cheltuiţi bani reali.

WARFIELD.RO


Warfield este una dintre cele mai cunoscute comunitati de gaming de Romania. Aceasta se remarca prin calitatea serverelor sale si a echipei de administrare bine pregatite.

Contact


Steam - /id/InDii
Raportati un bug - redy
Sau folositi formularul de contact

Socializeaza


×